ביטוח רכבי יוקרה - כל מה שרצית לדעת | גולדנביט - סוכנות לביטוח

לאיזור האישי

ביטוח רכבי יוקרה

עבדתם קשה במשך הרבה שנים וחוויתם הרבה עליות וירידות בשביל להגיע לרגע שפינקתם את עצמכם ברכב יוקרה. אז מה השלב הבא? אם אתם בעלים של לקסוס, פורשה, מזארטי, יגואר או רכב יוקרה אחר, כבר הבנתם שלבטח את הרכב החדש שלכם זה לא כזה סיפור פשוט וככל הנראה אתם צריכים סוכן ביטוח מקצועי שיודע איך ואיפה לבטח אותו. צוות רכבי היוקרה שלנו נמצא כאן בשביל לתת לכם שירות ולהתאים לכם פוליסה בהתאמה אישית עבור רכב היוקרה, רכב בייבוא אישי או רכב הספורט שלכם.

רכבי יוקרה ורכבים ביבוא אישי הם לא רכבים סטנדרטיים ולכן גם פוליסות הביטוח של הרכבים האלו הן לא פוליסות סטנדרטיות. פוליסת ביטוח של רכב יוקרה או רכב ביבוא אישי צריכה להיות מותאמת אישית לסוג הרכב הספציפי ולנהגים שינהגו בו. התאמה מדויקת של הפוליסה היא קריטית בגלל שכל הפסד מגיע לעשרות אלפי שקלים כשמדובר בפוליסות מסוג זה.

ביטוח מכוניות יוקרה הוא עסק יקר וטעות בפוליסה של רכב יוקרה היא עסק יקר אף יותר. לכן חשוב להקפיד לרכוש פוליסה שהותאמה אישית לכם ולרכב שלכם בכדי לחסוך מעצמכם עוגמת נפש והפסד כלכלי. אנחנו ממליצים לכם לבטח את הרכב באמצעות סוכן ביטוח בעל נסיון בתחום רכבי היוקרה שעובד עם מספר חברות ביטוח בשביל שיוכל להתאים לרכב שלכם את הפוליסה המתאימה עבורכם. צוות רכבי היוקרה שלנו כולל מעל לשלוש רפרנטיות ורפרנטים שזמינים עבורכם בכל רגע נתון וביחד הם מבטחים ומעניקים שירות למאות בעלים של רכבי יוקרה בשנה.

חשוב לנו להדגיש שבשביל להגן על רכב היוקרה שלכם כפי שאתם מצפים מאיתנו במקרה הצורך, הכיסויים הביטוחים, ולאו דווקא המחיר, יהוו את ההיבט העיקרי בהצעה שלנו לביטוח הרכב שלכם. 

 קבלו הצעת מחיר מותאמת אישית לרכב שלכם

מדוע ביטוח רכב יוקרה שונה מביטוח של רכבים אחרים?

  • שווי הרכב - רכב יוקרה מוגדר על ידי מרבית חברות הביטוח כרכב שעלותו עולה על 300,000 ₪ אבל יש גם חברות שמגדירות רכב יוקרה כרכב שעלותו היא מעל 400,000 ₪. לדוגמא, אם ברשותכם רכב שעלותו היא בין 300,000 ל- 400,000 ₪, חשוב מאוד לדעת מראש לאיזו חברה הכי משתלם לפנות כי זה יכול להיות הבדל של שמים וארץ בעלות הביטוח ודרישות הסף לביטוח. רכבים שיחשבו לרכבי יוקרה יכללו דגמים מפוארים של מרצדס, אודי, ב.מ.וו ולקסוס או אינפיניטי, פורשה, לנד רובר פרארי, מאזרטי, יגואר ועוד. אנחנו נדע לאיזו חברת ביטוח לפנות בשביל לקבל הצעה לביטוח הרכב שלכם בשביל להפחית בעלות ולהקל על דרישות הסף לביטוח.  
  • שווי חלקי חילוף - עלות חלקי החילוף של רכבי יוקרה היא משמעותית גבוהה מזו של רכבים עממיים מטעמים מובנים. מסיבה זו, גם עלות הביטוח של רכב יוקרה היא משמעותית גבוהה מזו של רכבים עממיים.
  • זמינות חלקי חילוף - בעוד שחלקים של רכבים עממיים יהיו זמינים בישראל מרבית הזמן, לעיתים לא ניתן לאתר בארץ חלקי חילוף מסוימים לרכבי יוקרה. בגלל שחברות הביטוח מחויבות לתקן את הרכב שנפגע, הן נאלצות לשלם מחירים גבוהים בשביל להזמין ולשלוח את חלקי החילוף הדרושים מחו"ל. אל תשכחו להוסיף על זה גם את עלות הרכב החלופי שחברת הביטוח מספקת לכם בזמן שהרכב שלכם ממתין לתיקון במוסך וכל יום יוצר עלות נוספת לחברת הביטוח.
  • עבר ביטוחי ותנאי קבלה לביטוח - בביטוח רכב עממי חברות הביטוח יסתפקו במרבית המקרים באישור עבר ביטוחי שתוכלו להמציא להן, כל עוד הוא על שמכם. בביטוח רכב יוקרה תתבקשו לספק לחברת הביטוח אישור העדר תביעות עבור רכב יוקרה קודם שהיה ברשותכם. במידה ולא תוכלו לספק עבר ביטוחי לרכב יוקרה אחר שביטחתם, תאלצו להיפרד מפרמיה שנתית גבוהה אף יותר, במידה ויסכימו לבטח אתכם מלכתחילה, אבל אל תדאגו בשביל זה אנחנו כאן. 
  • הגבלת נהגים - חברות הביטוח מגבילות את מספר וגיל הנהגים המורשים לנהוג ברכבי יוקרה על מנת לצמצם את הסיכון שלהן. נהגים חדשים או נהגים צעירים לא יאושרו לנהוג ברכב יוקרה על ידי חברות הביטוח - אנחנו למדנו איך להתגבר על המכשול הזה ונוכל לעזור לכם לפתור את הבעיה אליה נקלעתם.
  • דרישות מיגון מחמירות - בניגוד לרכבים סטנדרטיים שמגיעים מהיבואנים עם מיגונים שמספקים את דרישות חברות הביטוח, בעלים של רכבי יוקרה נדרשים להתקין מיגונים נוספים כגון איתורן כפול כתנאי לכיסוי הביטוחי, עוד לפני שהפוליסה הופעלה. אם זה לא מחמיר מספיק, לרכבים רגילים בדרך כלל ניתנת ארכה של שבוע-שבועיים לביצוע בדיקות המיגון בעוד שלרכבי יוקרה זה הוא תנאי מקדים לכיסוי ביטוחי.
  • בדיקת רקע - חברות הביטוח מבצעות בדיקות רקע של בעל הרכב טרם מתן הצעה לביטוח. במקרים רבים, במיוחד כאשר אין סוכן ביטוח "שעובד חזק" עם חברות הביטוח, חברות רבות דוחות את ההצעה לביטוח על הסף. היכרות הסוכן עם הלקוח מחזקת את מעמדו של הלקוח בפני חברות הביטוח.
  • השתתפות עצמית - סכום ההשתתפות העצמית בפוליסות לביטוח רכבי יוקרה הוא משמעותית גבוה יותר מהמקובל בפוליסות הביטוח לרכבים עממיים, בגלל שבמקרה ביטוח עלות תיקון הנזקים גבוהה משמעותית מעלות תיקון הנזקים ברכבים עממיים. בפוליסות שלנו לביטוח רכבי יוקרה, רכבים בייבוא אישי ורכבי ספורט אנחנו מציעים שלל תוספות לביטול תשלום השתתפות עצמית החל מהשקל הראשון או בהתאם לעלות הנזק. שאלו אותנו ונענה לכם.
  • חוק המספרים הגדולים - ענף הביטוח מושתת על עיקרון זה. בגלל ששוק רכבי היוקרה בישראל לא מפותח מספיק כמו במדינות אחרות, לחברות הביטוח אין מספיק דאטה בשביל להסיק לעתיד על סמך נתונים היסטוריים קיימים של רכבי יוקרה, רכבים בייבוא אישי ורכבי ספורט בישראל, בניגוד לרכבים סטנדרטים.
  • סיכון גבוה - מחקרי שוק מוכיחים חד משמעית שפוליסות ביטוח רכבי יוקרה נתבעות בשיעורים גבוהים משמעותית מפוליסות ביטוח של רכבים שאינם נחשבים לרכבי יוקרה. אל תשאלו אותנו למה, אבל רכבי יוקרה מהווים פיתוי לגנבי רכב ולכן מועדים יותר לפריצות, גניבות ולנזקי ונדליזם.

כיסויים ביטוחים בפוליסות ביטוח לרכבי יוקרה

אנחנו מציעים פוליסות לביטוח רכבי יוקרה שמשלבות כיסויים בהתאמה אישית להגנה מקסימלית על הרכב שלכם. הפוליסות שלנו לרכבי יוקרה בדרך ייכללו את הכיסויים הבאים - ניתן להסיר חלק מהכיסויים ולהוסיף כיסויים נוספים, תמורת תוספת פרמיה:

  • החלפת גלגל ללא השתתפות עצמית.
  • כיסוי צד ג' בגבולות אחריות מוגדלים.
  • שירותי דרך וגרירה בחניון תת קרקעי.
  • שירותי גרירה בכל הארץ 24 שעות ביממה.
  • שירותי דרך וגרירה מכביש 6 ללא עלות אגרה.
  • מנעולן לפריצת הרכב, במקרה והמפתח נעול בתוכו.
  • כיסוי מורחב לצורך הגנה משפטית בבית דין לתעבורה.
  • אספקת דלק ללא השתתפות עצמית, לא כולל את עלות הדלק.
  • רכב חליפי משודרג, לנהגים מעל גיל 21 עם מינימום שנתיים רשיון, עד בית הלקוח במקרה גנבה ואובדן מוחלט.
  • כיסוי לשבר שמשות מקוריות כולל התקנת שמשות בבית הלקוח והחלפת גומיות בעת שבר שמשה, במידת הצורך.
  • שירות הסעה ממקום התאונה לנקודת קבלה של רכב חליפי או אספקת הרכב החליפי ישירות למקום המגורים או העבודה.
  • כיסוי פנסים ומראות צד עד 5,000 ₪ (ניתן לשדרג לשבר מראות צד ופנסים עד 10,000 ₪ או לשבר מראות צד ופנסים מקוריים עד 6,000 ₪).
  • כיסוי ביטוחי במקרה אש, ברק, התפוצצות, התלקחות, התנגשות מקרית, התהפכות ותאונה מכל סוג שהוא, גניבה, כל נזק שנגרם עקב גניבה, תוך כדי גניבה ובעת ניסיון גניבה, שטפון, סערה, שלג, ברד ומעשה זדון.

מה ההבדל בביטוח רכבי יוקרה הנמכרים בארץ לרכבים ביבוא אישי או רכבי יוקרה ביבוא אישי?

רכב יוקרה שנקנה מיבואן מקומי מגיע עם אחריות ושירות חלפים זמין בהתאם לתקנות משרד התחבורה. גם אם החלקים לא זמינים אצל היבואן המקומי, היבואן אחראי להזמין אותם מיצרן הרכב. לעומת זאת, רכב בייבוא אישי יכלול בדרך כלל רמת גימור גבוהה יותר, מה שישפיע על זמינות החלקים בארץ, עלות האיתור של החלקים בחו"ל ועלות המשלוח שלהם לארץ – חברת הביטוח צריכה לשלם על כל אלו במקרה ביטוח. 

רכבי יוקרה שנמכרים בארץ באופן סדרתי נכללים במחירון שמאי הרכב לוי יצחק המתעדכן מידי חודש ועליו מסתמכות חברות הביטוח לתמחור הרכב לצורך חישוב עלות הביטוח או תשלום תגמולי ביטוח במקרה של אובדן להלכה. בהיעדר תמחור מהימן של רכב ביבוא אישי, תצטרכו לבצע בדיקת שמאי מוסמך ןלספק לחברת הביטוח הערכה של שווי הרכב שלכם.

מרבית חברות הביטוח לא יסכימו לבטח רכבי יוקרה ומספר אף קטן יותר יאשרו לביטוח רכבים ביבוא אישי. הצוות שלנו לביטוח רכבי יוקרה ורכבים בייבוא אישי מבטח רכבים בשווי כולל של מאות מיליוני שקלים כל שנה ויצרנו שיתוף פעולה הדוק עם כל חתמי רכבי היוקרה בחברות הביטוח בשביל שנוכל לעזור לכם לבטח את הרכב שלכם באופן היעיל והזריז ביותר, אז אם הגעתם למבוי סתום ואתם לא יודעים איך או איפה לבטח את הרכב שלכם, זה הזמן לפנות לצוות ביטוח רכבי היוקרה שלנו.

דרישות לביטוח רכב יוקרה

חברות הביטוח נהנות מפרמיה גבוהה בביטוח רכב יוקרה, אבל העסקה בכל זאת לא תמיד משתלמת להן. תאונה, ואפילו הקלה ביותר, שבה מעורב רכב יוקרה יוצרת עלויות משמעותיות לתיקון הרכב בגלל עלות החלקים של רכבי יוקרה. לכן חברות הביטוח מעמידות סף דרישות גבוה שיש לעמוד בו בשביל שיסכימו לבטח את הרכב שלך. צוות ביטוחי רכבי היוקרה במשרד שלנו צבר נסיון מצטבר של מעל למאה שנים ויידע לאילו חברות ביטוח לפנות בשביל שיהיו לך את תנאי הקבלה הטובים ביותר. 

תנאי הסף לביטוח רכב יוקרה בדרך כלל יכללו מגבלת גיל לנהגים, הוכחת עבר ביטוחי של הנהגים המועמדים לביטוח ברכב, דרישות מיגון, חניה נעולה ועוד. 

חברות הביטוח הציבו את תנאי הסף על מנת לצמצם סיכונים ובשביל להימנע מעלויות שלא יוכלו לעמוד בהן במקרה של גל נזקים המוני.

מנהל תיק הלקוח שלך בגולדנביט יעבור ביחד איתך על תנאי הסף הנדרשים לביטוח רכב יוקרה וישאל את השאלות המתאימות בשביל להחליט לאיזו חברת ביטוח הכי משתלם לפנות לקבלת ההצעה הטובה ביותר לביטוח הרכב שלך. 

היתרון של סוכנות ביטוח גולדנביט

אנחנו בגולדנביט מבטחים מאות רכבי יוקרה מידי שנה ובנינו מערכות יחסים שעובדות בסינרגיה מושלמת בין כל יבואני רכבי היוקרה בישראל, חברות הביטוח ונותני השירותים בשביל ליצור עבורכם חווית שירות של אלופים. הניסיון שרכשנו בהתאמת פוליסות ביטוח לרכבי יוקרה, רכבים בייבוא אישי ורכבי ספורט מקנים לנו ידע מקצועי וניסיון מעשי ששווים לכם הרבה כסף.

אצלנו תהנו מפוליסות ביטוח פרימיום שנבנו על בסיס נסיון העבר שלנו והידע המקצועי שצברנו לאורך השנים, אבל מעבר לזה כחלק ממערך לקוחות ה VIP שלנו אצלנו תהנו גם משירות אישי של מנהל תיק הלקוח שלכם שיהיה זמין עבורכם בטלפון הנייד 24/7 למתן שירות.