בדיקת ביטוחים קיימים ותיק ביטוח בהר הביטוח | גולדנביט - סוכנות לביטוח

לאיזור האישי

חשיבותה של בדיקת כפל ביטוחים

קרה שהסתכלת בתדהמה על החיובים בכרטיס האשראי וחשבת על מה כל החיובים האלו מחברות הביטוח? אתם לא היחידים. אנחנו פוגשים כל יום אנשים שמשלמים על ביטוחים אנו מציעים לבצע עבורכם בדיקת ביטוחים קיימים שאחריה גם יהיו לכם כיסויים ביטוחיים טובים יותר וגם תחסכו הרבה מאוד כסף. מרבית הלקוחות שלנו מצליחים להפחית את עלויות הביטוחים שלהם בשנה בסכומים בין 2,000-15,000 שקלים בשנה. נשמח לשתף איתכם דוגמאות אם תרצו :). אז אם גם לכם נראה שאתם משלמים יותר מדי על ביטוחים, אם אתם לא זוכרים על מה אתם מבוטחים, אם אתם חוששים שיש לכם חיובים שאתם לא אישרתם ואין לכם את מי לשאול, תפנו אלינו ונעשה לכם סדר בתיק הביטוחים שלכם.

האם שאלתם את עצמכם לאחרונה?

  • יש לי כפל ביטוחי?
  • על מה מחייבים אותי בכרטיס האשראי?
  • אני מבוטח דרך העבודה, אבל מה זה נותן לי?
  • האם יש לי את כל הביטוחים שצריך בשביל להגן על המשפחה שלי?
  • אני בטוח שדופקים אותי, אבל מפחד לעשות שינויים ולא יודע עם מי לבדוק?
  • כל הזמן מתקשרים אליי ומעדכנים אותי שיש לי תכניות ביטוח בטלפון ומציעים לי להוזיל אותן. האם כדאי?

מהי בדיקת תיק ביטוח

בבדיקת שקיפות אנחנו נעבור ביחד איתכם על רשימת הביטוחים שמופיעה עבורכם באתר הר הביטוח של משרד האוצר. הבדיקה מבוצעת ללקוחות גולדנביט סוכנות לביטוח אחת לשנה וללקוחות חדשים עם הצטרפותם אלינו לראשונה. לא משנה אם ביטחתם דרכנו ביטוח רכבביטוח דירהביטוח משכנתאביטוח חיים או ביטוח אחר, נעניק לכם את הבדיקה ללא עלות, ללא עלות וללא קנסות בעתיד. למה אנחנו עושים את זה? אנחנו משרד שעובד שנים רבות בשוק המקומי ועם השנים למדנו שהלקוחות שלנו הם השגרירים הכי טובים שלנו ולכן אנחנו דואגים לתת לכל לקוח שירות ברמה יוצאת דופן. אצלנו אתם יודעים על איזה ביטוחים אתם משלמים, מה מגיע לכם לקבל מהביטוחים שאתם משלמים עליהם וכמה אתם תשלמו על הביטוחים שלכם בהווה ובעתיד בשקיפות מלאה.

בעזרת רשימת הביטוחים תוכלו לזהות באופן מיידי האם אתם "נפלתם" בסטטיסטיקה שכל ישראלי שלישי משלם פעמיים על אותו הביטוח. מה המשמעות של כפל ביטוחים? אתם משלמים על אותו הביטוח פעמיים אבל במקרה ביטוחי, תוכלו לקבל פיצוי רק מפוליסה אחת. זה אומר שאתם משלמים על משהו שלא תוכלו להשתמש בו. הבדיקה שאנו מבצעים נבדקת לא רק על ידי סוכן-ביטוח אלא גם על ידי רואה-חשבון, בשביל לוודא שאתם לא "נדפקים".

איך מתחילים לסדר את הביטוחים השונים שיש ברשותנו?

אנחנו מציעים ללקוחות שלנו לבצע בדיקת שקיפות של תיק הביטוח שלכם ללא עלות פעם בשנה (הטבה בשווי 1,000 שקלים). אנחנו לא מוכרים לכם שום דבר. בדיקת השקיפות מבוצעת בשביל לוודא שאתם לא משלמים על ביטוחים מיותרים או ביטוחים שלא מתאימים לכם. בשביל לבצע את הבדיקה, אנחנו נשלח אליכם הודעת טקסט להזנת פרטים אישיים (מספר ת.ז. ותאריך ההנפקה שלה). לאחר שתסיימו להזין את פרטיכם בהודעת הטקסט, תקבלו בתוך כ- 48 שעות פירוט של כל הביטוחים שאתם משלמים עבורם לכל חברות הביטוח. לא קיבלתם מאיתנו הזמנה לבצע בדיקת שקיפות? צרו איתנו קשר ונשלח אליכם הזמנה.
אם בכל זאת אתם מעוניינים לבצע את הבדיקה באופן עצמאי, הכנו לכם מדריך לבדיקת כפל ביטוחים שיעזור לכם.