כיצד ניתן לחסוך בביטוחי החיים והמשכנתא | גולדנביט - סוכנות לביטוח

לאיזור האישי

כיצד ניתן לחסוך מאות או אלפי שקלים בבדיקת מחירי ביטוח החיים והמשכנתא

הממונה על שוק ההון, משה ברקת, הטיל פצצה על חברות הביטוח בתחילת שנת 2019 והכריז על הוזלה משמעותית בביטוחי החיים, הן במכירה ישירה של ביטוח חיים, הן במסגרת ביטוחי המשכנתא והן במסגרת ביטוחי המנהלים. זאת על רקע התארכות תוחלת החיים וירידה בשיעור התמותה. התעריפים המעודכנים צפויים לחסוך למבוטחים מאות או אלפי שקלים בשנה, ועשרות אלפי שקלים לאורך כל תקופת הביטוח.

מרבית המבוטחים אינם מעודכנים בהפחתה ולכן הורדת התעריפים הזו שהוערכה על ידי רשות שוק ההון ב-30% לא הגיעה לכיס שלכם.

חברות הביטוח אמנם הונחו להוזיל את התעריפים אך זאת אך ורק למבוטחים חדשים. מבוטחים קיימים שרוצים לזכות גם הם בתעריפים המוזלים, לא יהנו מהנחה אוטומטית ולכן אתם צריכים לבדוק כמה אתם משלמים היום ולדרוש הוזלה. חברות הביטוח מצידן יהיו חייבות להציע את התעריף המופחת אך יוכלו להתנות אותו בביצוע תהליך של חיתום מחדש מול המבוטח תוך בדיקת מצבו הבריאותי העדכני. המשמעות היא שמבוטחים שמצבם הבריאותי הורע מאז רכישת הביטוח, יתקשו להחליף את הביטוח הקיים בביטוח חדש. לעומתם, למבוטחים בריאים אין כל בעיה לדרוש לחתום על פוליסת ביטוח חדשה וחברת הביטוח חייבת לאשר להם את התעריף המוזל.

פוליסת ביטוח חיים היא חוזה ואין אפשרות לחייב את חברות הביטוח להוזיל את הפוליסות אוטומטית. המשמעות היא שהמבוטחים צריכים להיות אקטיביים ולדרוש את ההוזלה. אנו עובדים מול כל חברות הביטוח ומקיימים ביניהן מכרז לקבלת הפרמיות הטובות ביותר עבור המבוטחים שלנו. אנו מעדכנים את לקוחותינו ועוזרים להם לחסוך אלפי שקלים בשנה. במידה ואתם מעוניינים לחסוך מאות או אלפי שקלים בשנה בפרמיות ביטוח החיים שאתם משלמים, צרו קשר עם משרדנו ונשמח לעזור.

>> פרעתם חלק מהמשכנתא? תקטינו גם את ביטוח החיים